פרסום דיגיטלי לעסקים
פרסום דיגיטלי בעסקים הינו דרך מעולה לבצע פעולת מכירה ללא מאמץ, כוח אדם ובזבוז זמן.
באמצעות הצבת מסכי פלאזמה LCD בתוך בית העסק במקומות אטרקטיביים והצגת תוכן שיווקי ע"ג המסכים ניתן להעביר ללקוחות אינפורמציה חשובה בכל הקשור לעסק-
מוצרים חדשים, מבצעים,סניפים נוספים, פעילויות העסק, תדמית, פרסומות, סרטונים ועוד.
ישנן מספר חברות בארץ העוסקות בתחום זה. כל חברה בולטת בתחום אחר- תוכנה בעלת ישומיים רבים, פיצול מסכים, RSS- באנר טקסט מאתרים שונים לדוגמא YNET, , גלובס וכו' ישנם חברות המספקות פתרון של וידיאו עם מוזיקה להלשמת האווירה.
ישנם מספר דברים שאותם צריך לבדוק לפני התחיבות מול חברת תוכנה או חברת מדיה:
1. לבדוק שהתוכנה מתאימה לצורכי הפרסום אותו אתם צריכים לעסק שלכם- אין צורך בתוכנה בעלת פונקציות רבות מידי אם לא יהיה לכך שימוש בפרסום בעסק שלכם.
2. לבדוק תנאי שרות מבחינת תמיכה טכנית- מערכות כאלו לרוב הינם מחשבי PC עם מערכת הפעלה ובעלות תקלות רגילות כמו לכל מחשב.
3. הדבר החשוב ביותר- מה יתנגן ע"ג המסכים- חברות רבות שמות דגש על התוכנה ולא על התוכן השיווקי אותו תציג בעסק שלך. זה הדבר החשוב ביותר- מה יראו ע"ג המסכים. חשוב מאד שכל דבר המוצג ע"ג המסכים יראה מקצועי ולא חובבני !- אם כבר נכנסים לתחום שיווק זה צריך להיראות מעולה ולא פחות !
הרעיון של שימוש במסכים הנמצאים בעסק לצורכי פרסום פנימיים ללא עלויות גדולות מוצלחת ביותר.
לפרסום הדיגיטלי אופציות הופעה רבות ע"ג המסכים:
1. ניתן להציג רק פרסומים פנימיים של העסק .
2. הצגה של פרסומים פנימיים של העסק בשילוב עם ערוצי הטלוויזיה השונים - מיועד בעיקר לחדרי המתנה ולמקומות בהם המסכים משמשים כמסכי אווירה ולא רק מסכי פרסום.
3. מסך קופות- מסך המותקן ע"ג הקופה בעסק , המסך מותקן עם הפנים ללקוח. שם מציגים את מוצרי העסק- תפריט דיגיטלי, מבצעים, מוצרים חדשים וכו'
4. מסך אינפורמציה במקום אטרקטיבי בעסק- שם מציגים את כל האינפורמציה אותה העסק מעוניין להעביר ללקוחותיו- מבצעים, סניפים שונים, אתר אינטרנט, התפתחות החברה ועוד.
פרסום דיגיטלי מיועד למגוון רחב של עסקים המקבלים קהל :
· מרכזים רפואיים
· מכוני יופי
· חדרי כושר
· מסעדות
· מזון מהיר
· מרפאות שיניים
· כל עסק עם חדר המתנה
· כל עסק שיש בו כבר מסכים
מבחינת עלות מול תועלת תחום זה מראה תוצאות מאד חיוביות-
· קידום מכירות דינמי ומתקדם טכנולוגית.
· מבצעי חבר מביא חבר.
· שת"פ עסקיים- העלאת פרסומות של מפרסמים חיצוניים והכנסת כסף לעסק עבור זמן האוויר של הופעת הפרסומת.
במאמר הבא- הפקת תוכן שיווקי עבור הפרסום הדיגיטלי
· מה הכי כדאי לי לפרסם?
· איך עושים פרסומת?
· מי מצלם את כל המוצרים שלי?
· איזה פורמט של סרט אני צריך?
ועוד!
שני זיו-קורן
בעלת פרוג הפקות פרוג TV- פרסום דיגיטלי לעסקים- פרסום בתוך העסק ע"ג מסכים, הפקת פרסומות וסרטי תדמית.
03-9440344 http://www.frog-movie.com/